Merhaba arkadaşlar, hat üzerine taksitle telefon almak ve satmak olayı devam ediyor mu? Nasıl yapılmalı bu işlem? Ne kadar zarar edilir?

Şuan hattmın üzerine honor20 ve a70 gibi telefonlar alabiliyorum.