• 07-10-2019, 17:22:56
    #1
    Merhaba

    Birikmiş vergi borçları için haftaya vergi dairesine çağırdılar.

    Muhtemelen yapılandırma önerecekler.
    En fazla kaç aya kadar taksitlendirme yapılabilir veya ödeyeceğim tutarı bildirip buna göre ayarlama yaptırabilirmiyim.

    Veya direk af istesek

    Tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
    En azından hazırlıklı gitmiş oluruz.

    Birikmiş vergi 30-40 bin arası
  • 07-10-2019, 17:26:26
    #2
    Ödeyeceksin hocam af işe yaramaz, belki taksitlendirmede işe yarayabilir o kadar.
  • 07-10-2019, 17:29:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Devlet baba yine iş başında
  • 07-10-2019, 17:31:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam vergi borcun adsense ile ilgili mi
  • 07-10-2019, 17:33:42
    #5
    Yok adsense ile alakalı değil.
    Bu arada borç 47 bin küsürmüş. O kadar parayı ben kazanmıyorum zaten.

    500 - 500 ödeyeyim desem 20 yılda biter
  • 07-10-2019, 17:34:07
    #6
    6183 e göre taksitlendirebilirsiniz ancak bir kısmını peşin ödemeniz gerekiyor, ayrıca devlet yıllık %24 faiz alıyor..
  • 07-10-2019, 17:40:07
    #7
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6183 e göre taksitlendirebilirsiniz ancak bir kısmını peşin ödemeniz gerekiyor, ayrıca devlet yıllık %24 faiz alıyor..
    Daha önceden sanırım yapılandırıldı ve ödenmedi bozuldu bu yüzden tekrar faydalanabilirmiyiz bilmiyorum.

    Muhasebeciyle gitmekte fayda var o bişeyler önerir artık.

    Ev araba da yokki satalım. Beni niye arıyorlar anlamadım

    Ödeyemem desem nolur? Aile bireylerinden mi tahsil ederler.



    Yada konkordato mu ilan etsem

    Bu arada borç şahıs işletmesi arkadaşlar.
    Yani A.Ş. LTD filan değil
  • 07-10-2019, 18:31:01
    #8
    Kurumsal PLUS
    Ödeyemem diyemezsiniz elbette. Deseniz de bir faydası olmayacak ne yazık ki. Size bir kısmını nakit ödeyin diyecekler ki en az 7 bin isterler diye tahmin ediyorum. Ödemezseniz hesaplarınıza falan bloke koyarlar. üstünüze ev araba varsa onları da satamazsınız. Hele şahıs işletmesiyseniz bir şekilde sizden o parayı alırlar ki zaten bu güne kadar almamaları büyük şans olmuş.

    Allah yardımcınız olsun.
  • 07-10-2019, 19:45:49
    #9
    Yıl sonu için yapılandırma çıkacağı konuşuluyor, çıkarsa faiz kısmı ciddi anlamda silinir.
    Taksitlendirme yapmazsanız da kısa sürede banka hesaplarınıza bloke, varsa ev ve arabanızada haciz koyulur.