Ödeyemem diyemezsiniz elbette. Deseniz de bir faydası olmayacak ne yazık ki. Size bir kısmını nakit ödeyin diyecekler ki en az 7 bin isterler diye tahmin ediyorum. Ödemezseniz hesaplarınıza falan bloke koyarlar. üstünüze ev araba varsa onları da satamazsınız. Hele şahıs işletmesiyseniz bir şekilde sizden o parayı alırlar ki zaten bu güne kadar almamaları büyük şans olmuş.

Allah yardımcınız olsun.