Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6183 e göre taksitlendirebilirsiniz ancak bir kısmını peşin ödemeniz gerekiyor, ayrıca devlet yıllık %24 faiz alıyor..
Daha önceden sanırım yapılandırıldı ve ödenmedi bozuldu bu yüzden tekrar faydalanabilirmiyiz bilmiyorum.

Muhasebeciyle gitmekte fayda var o bişeyler önerir artık.

Ev araba da yokki satalım. Beni niye arıyorlar anlamadım

Ödeyemem desem nolur? Aile bireylerinden mi tahsil ederler.



Yada konkordato mu ilan etsem

Bu arada borç şahıs işletmesi arkadaşlar.
Yani A.Ş. LTD filan değil