6183 e göre taksitlendirebilirsiniz ancak bir kısmını peşin ödemeniz gerekiyor, ayrıca devlet yıllık %24 faiz alıyor..
Daha önceden sanırım yapılandırıldı ve ödenmedi bozuldu bu yüzden tekrar faydalanabilirmiyiz bilmiyorum.
Muhasebeciyle gitmekte fayda var o bişeyler önerir artık.
Ev araba da yokki satalım. Beni niye arıyorlar anlamadım
Ödeyemem desem nolur? Aile bireylerinden mi tahsil ederler.
Yada konkordato mu ilan etsem
Bu arada borç şahıs işletmesi arkadaşlar.
Yani A.Ş. LTD filan değil