Merhaba

Birikmiş vergi borçları için haftaya vergi dairesine çağırdılar.

Muhtemelen yapılandırma önerecekler.
En fazla kaç aya kadar taksitlendirme yapılabilir veya ödeyeceğim tutarı bildirip buna göre ayarlama yaptırabilirmiyim.

Veya direk af istesek

Tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
En azından hazırlıklı gitmiş oluruz.

Birikmiş vergi 30-40 bin arası