2 yıldır calistigim koklu bir parekende sirketinden askerlik sebebi ile istifa edecegim ve kidem tazminati alacagim. Bugun magaza mudurune pazartesi gunu sülüsü alacagimi ve istifa edecegimi belirttim( 2 aydir soyluyorum yanlis anlasilmasin haberleri var zaten sadece sulus pazartesi alicam ve istifa edicem dedim) lakin muduru istifami almayacagini gideceksemde kidem tazminatsiz duz istifa edebilecegimi soyledi. Ay sonuna kadar durmami zorunlu kilmaya calisiyor. Bunu personele ihtiyaci oldugu icin yapiyor. Boyle bi hakki varmidir? Ben sulusu teslim ettikten sonra istedigim surede istifa edebilecegim diye biliyorum, hukuken ne dogrudur bilgilendirebilirmisiniz?
Yazim hatalari icin kusuruma bakmayin mobildeyim
Guncelleme
Sulusu aldim sirkete gittim sikinti yok arkadaslar tesekkur ederim.
Medak eden olursa diye sunuda birakayimm;
