MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstifa dilekceni ve sulusunu aldığın gibi hangi şirket ise onun ik departmanina veya bölge müdürüne doğrudan teslim et.durumu da izah et. O müdürden enjektörle kan alsınlar

Yasal hakkin. İstifa dilekceni internette örnek var ona göre yaz kesinlikle. Şirket hangi şirket bunu da belirtmende sakınca yoksa belki bir önerim olabilir


Edit: Askerlik sebebiyle makul süre (3ay) evvel istifa edebilirsiniz. Aksini iddaa eden Yargıtay dosyalarını sorgulayabilir emsal niteliğinde karar mevcut.
Lcwaikiki hocam. Çirkenleşmek istemiyorum askerden sonrada gelip sohbet edebilecegim insanlar olsun bi köşede istiyorum ama insanlar bencil ve anlayışsız olabiliyorlar.

Herkese bilgileri için çok teşekkür ederim, pazartesi sülüsü alıp bunları bilerek son bi konuşma yaparım kendileriyle, tercih ettikleri yola göre hareket ederim sayenizde teşekkür ederim tekrar