Merhaba, zorunlu askere giden herkes kıdem tazminatı alabilir. Ancak tazminat alabilmek için en az 1 yıl çalışılmış olması gerekiyor. Yöneticinizin bu durumu ilerletmesi veya ısrar etmesi durumunda bir avukata başvurarak detaylı bilgi alarak dava açabilirsiniz.