Merhaba Arkadaşlar;
Moderatöre sor alanına açtığım konu onaylanmadı. Bilen birisi bilgilendirebilir mi?
Üyelikte sadece mail@siteismi.com şeklinde mail kullanmak zorunlu mu? icloud vs kullanabiliyor muyuz?
R10 Üyelik Maili
5
●255
- 18-09-2019, 19:35:10Emin misiniz hocam? Kimlik onayı vs. ile mi üyelik gerçekleştirdiniz. Davetiye göndereceğim ama arkadaşın sitesi yok.CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle