• 18-09-2019, 19:32:00
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;
    Moderatöre sor alanına açtığım konu onaylanmadı. Bilen birisi bilgilendirebilir mi?

    Üyelikte sadece mail@siteismi.com şeklinde mail kullanmak zorunlu mu? icloud vs kullanabiliyor muyuz?
  • 18-09-2019, 19:33:06
    #2
    Normal mail adresinizi kullanabiliyorsunuz. Ben gmail.com kullanıyorum.
  • 18-09-2019, 19:35:10
    #3
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal mail adresinizi kullanabiliyorsunuz. Ben gmail.com kullanıyorum.
    Emin misiniz hocam? Kimlik onayı vs. ile mi üyelik gerçekleştirdiniz. Davetiye göndereceğim ama arkadaşın sitesi yok.
  • 18-09-2019, 19:37:36
    #4
    Üye olurken site uzantılı mail gerekiyor.
    Davet ettiğinizde bu şart aranmıyor fakat her uzantı desteklenmiyor @gmail ile kayıt olabilir davet ettiğiniz kişi.
  • 18-09-2019, 19:40:59
    #5
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olurken site uzantılı mail gerekiyor.
    Davet ettiğinizde bu şart aranmıyor fakat her uzantı desteklenmiyor @gmail ile kayıt olabilir davet ettiğiniz kişi.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 18-09-2019, 19:46:21
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değişti diye biliyorum gmail ile de kayıt olunabiliyor artık bir de yakında 2 faktörlü doğrulama geliyormuş bakalım heyecanla bekliyoruz