Konu
R10 Üyelik Maili
18-09-2019, 19:32:00
#1
carasar
Merhaba Arkadaşlar;
Moderatöre sor alanına açtığım konu onaylanmadı. Bilen birisi bilgilendirebilir mi?
Üyelikte sadece
mail@siteismi.com
şeklinde mail kullanmak zorunlu mu? icloud vs kullanabiliyor muyuz?