Merhaba Arkadaşlar;
Moderatöre sor alanına açtığım konu onaylanmadı. Bilen birisi bilgilendirebilir mi?

Üyelikte sadece mail@siteismi.com şeklinde mail kullanmak zorunlu mu? icloud vs kullanabiliyor muyuz?