Konu
R10 Üyelik Maili
18-09-2019, 19:46:21
#6
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Değişti diye biliyorum gmail ile de kayıt olunabiliyor artık bir de yakında 2 faktörlü doğrulama geliyormuş bakalım heyecanla bekliyoruz