CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal mail adresinizi kullanabiliyorsunuz. Ben gmail.com kullanıyorum.
Emin misiniz hocam? Kimlik onayı vs. ile mi üyelik gerçekleştirdiniz. Davetiye göndereceğim ama arkadaşın sitesi yok.