• 18-09-2019, 17:43:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    @KaaN;
  • 18-09-2019, 17:45:24
    #2
    etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
  • 18-09-2019, 17:46:23
    #3
    Ben
  • 18-09-2019, 17:46:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
  • 18-09-2019, 17:46:46
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
    -zombi üyelik
    Ayrıca R10'u rahat 3 yıldır ayrılmaksızın kullanıyorum. Tatil moduna sokmadan tam gaz devam, beraber büyüdük resmen keratayla
  • 18-09-2019, 17:47:22
    #6
    Mozilla da efsaneymiş forumda
  • 18-09-2019, 17:48:08
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
    Bu yazıyorsa kesin Ersan kurbanıdır.

    Milleti banlayıp paralar istemesine rağmen savunan bir arkadaşa geçenler de @Coskun; abi yine hatırlatmıştı.
  • 18-09-2019, 17:50:50
    #8
    Benim merak ettiğim 5 yıllık üyeler forumun nasıl 2005teki halini biliyor. 2. üyeliğiniz mi var ?
  • 18-09-2019, 17:51:16
    #9
    Platin üye
    Çok eskilere gitmeye gerek yok yazın başında bu tema klasik olarak vardı. Ancak foruma girdiğimden beri modern temayı kullanıyorum daha göze hitap ediyor.