
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
30
●1.878
- 18-09-2019, 17:46:46-zombi üyelikMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca R10'u rahat 3 yıldır ayrılmaksızın kullanıyorum. Tatil moduna sokmadan tam gaz devam, beraber büyüdük resmen keratayla
- 18-09-2019, 17:48:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu yazıyorsa kesin Ersan kurbanıdır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milleti banlayıp paralar istemesine rağmen savunan bir arkadaşa geçenler de @Coskun; abi yine hatırlatmıştı. - 18-09-2019, 17:51:16Çok eskilere gitmeye gerek yok yazın başında bu tema klasik olarak vardı. Ancak foruma girdiğimden beri modern temayı kullanıyorum daha göze hitap ediyor.
