Forumun bu halini hatırlayan var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
30
●
1.878
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
1
2
3
4
18-09-2019, 19:28:19
#19
Oyun_Bozan
Ne günlerdi
en aktif bölümlerden biri link değişimi kategorisiydi galiba
Default temayı kullanan bi ben kaldım herhalde
18-09-2019, 19:31:23
#20
AliYucel
Forumun en altında temayı R10 Default seçerek o eski tasarımını yad edebilirsiniz. 🙂
18-09-2019, 19:34:00
#21
Gltekin
Zaten 1-2 sene önce böyle değil miydi
18-09-2019, 19:40:54
#22
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
harika dönemler kaçırdığıma üzülüyorum gerçekten ilk bilgisayarımı 2005'te aldım bildiğim tüm sitelere, tüm forumlara üye oldum r10'u nasıl kaçırdım bilmiyorum yoksa şuan 10 yıllık üyeliğim ve belki de çok başka hayatı yaşıyordum
kader kurbanıyız
18-09-2019, 21:34:00
#23
bozkaplan
Hatırlıyorum.. O zaman ki üyeliğim girmediğim için silinmişti
18-09-2019, 21:42:30
#24
cLoneX
EdizKaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
KaaN
;
Msn mi o 😁😁
19-09-2019, 13:38:56
#25
TheMask
daha hızlıydı...
19-09-2019, 14:14:42
#26
ysf
ayça_22 oturum açtı
19-09-2019, 14:43:03
#27
LordHaseky
Şeyi hatırlayan var mı beyler, 2010-2011 yılları arasındaydı. Bir tane moderatör backlink ayağına tüm forumu dolandırıp gitmişti.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler