• 18-09-2019, 19:28:19
    #19
    Ne günlerdi en aktif bölümlerden biri link değişimi kategorisiydi galiba
    Default temayı kullanan bi ben kaldım herhalde
  • 18-09-2019, 19:31:23
    #20
    Forumun en altında temayı R10 Default seçerek o eski tasarımını yad edebilirsiniz. 🙂
  • 18-09-2019, 19:34:00
    #21
    Zaten 1-2 sene önce böyle değil miydi
  • 18-09-2019, 19:40:54
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    harika dönemler kaçırdığıma üzülüyorum gerçekten ilk bilgisayarımı 2005'te aldım bildiğim tüm sitelere, tüm forumlara üye oldum r10'u nasıl kaçırdım bilmiyorum yoksa şuan 10 yıllık üyeliğim ve belki de çok başka hayatı yaşıyordum kader kurbanıyız
  • 18-09-2019, 21:34:00
    #23
    Hatırlıyorum.. O zaman ki üyeliğim girmediğim için silinmişti
  • 18-09-2019, 21:42:30
    #24
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @KaaN;
    Msn mi o 😁😁
  • 19-09-2019, 13:38:56
    #25
    daha hızlıydı...
  • 19-09-2019, 14:14:42
    #26
    ayça_22 oturum açtı
  • 19-09-2019, 14:43:03
    #27
    Şeyi hatırlayan var mı beyler, 2010-2011 yılları arasındaydı. Bir tane moderatör backlink ayağına tüm forumu dolandırıp gitmişti.