• 18-09-2019, 17:52:09
    #10
    Misafir; ben burdayım diyor

    @radministrator;
  • 18-09-2019, 17:55:49
    #11
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim 5 yıllık üyeler forumun nasıl 2005teki halini biliyor. 2. üyeliğiniz mi var ?
    2005'teki halini hatırlamaya gerek yok hocam 2-3 yıl öncesinde de bu tema kullanımdaydı.
  • 18-09-2019, 17:57:36
    #12
    Çok net hatırlıyorum. Güzeldi.
  • 18-09-2019, 17:58:53
    #13
    Kategori Moderatörü
    Hey gidi yahoo vardı eskiden
  • 18-09-2019, 17:59:32
    #14
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim 5 yıllık üyeler forumun nasıl 2005teki halini biliyor. 2. üyeliğiniz mi var ?
    Bana diyorsanız, internet cafede takıldığım zamanlar o zamanlar üyeliği olanlar vardı onların yanında oturup takip ediyordum
  • 18-09-2019, 18:30:15
    #15
    Hatirliyorum dun gibi 😊
  • 18-09-2019, 19:16:43
    #17
    igtr.net
    https://www.r10.net/forumda/1-r10-ne...rli-olsun.html

    R10 ilk konusunu sonunda buldum 😂
  • 18-09-2019, 19:25:09
    #18
    Tema olarak diyorsanız ben hala eski temayı kullanıyorum, ha üye azlığını falan diyorsanız onuda hatırlıyorum )