Forumun bu halini hatırlayan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
30
●
1.878
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
1
2
3
4
18-09-2019, 17:52:09
#10
DenqeSiz
Misafir; ben burdayım diyor
@
radministrator
;
18-09-2019, 17:55:49
#11
grknaks
islamzeki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim merak ettiğim 5 yıllık üyeler forumun nasıl 2005teki halini biliyor. 2. üyeliğiniz mi var ?
2005'teki halini hatırlamaya gerek yok hocam 2-3 yıl öncesinde de bu tema kullanımdaydı.
18-09-2019, 17:57:36
#12
Vanq
Çok net hatırlıyorum. Güzeldi.
18-09-2019, 17:58:53
#13
SrdL
Kategori Moderatörü
Hey gidi yahoo vardı eskiden
18-09-2019, 17:59:32
#14
chnyrdkl
islamzeki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim merak ettiğim 5 yıllık üyeler forumun nasıl 2005teki halini biliyor. 2. üyeliğiniz mi var ?
Bana diyorsanız, internet cafede takıldığım zamanlar o zamanlar üyeliği olanlar vardı onların yanında oturup takip ediyordum
18-09-2019, 18:30:15
#15
webmaster52
Hatirliyorum dun gibi 😊
18-09-2019, 18:42:12
#16
sesar
https://www.r10.net/2147361-post39.html
18-09-2019, 19:16:43
#17
fatii
igtr.net
https://www.r10.net/forumda/1-r10-ne...rli-olsun.html
R10 ilk konusunu sonunda buldum 😂
18-09-2019, 19:25:09
#18
hayatnesesi
Tema olarak diyorsanız ben hala eski temayı kullanıyorum, ha üye azlığını falan diyorsanız onuda hatırlıyorum
)
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler