ilk mesaj benden olsun
r10 Türk Webmaster dünyasınahayırlı uğurlu olsun.
Webmaster platformu olarak, Türkiyedeki bu açığı dolduracağına inanıyorum...
R10.net hayırlı olsun
101
●27.384
- 10-07-2008, 23:33:30Konuyu hortlatayım hayırlı olsun r10 yenimi açıldı hatırlamıyorum ama
- 10-07-2008, 23:34:15Üyeliği durduruldubende aynısından inanıyorum [media]http://img509.imageshack.us/img509/182/msgplusimg0640ty9.png[/media]
- 10-07-2008, 23:35:41Üyeliği durdurulduölüyü dirilttin be n'yaptınLincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2008, 23:35:52Acayip hortlatmışım konuyu yaw herkez konuya geldi Recep İvedik açık aşağıda sesi bile yetiyo adamın garip işler yapmaya başladım inşallah banlanmam bugün
- 10-07-2008, 23:37:13Üyeliği durduruldusct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam zamanında dedi bak oldu.
Hacı sayısal sonuçlarından bi tüyo ver bakem tutar bakarsın