harika dönemler kaçırdığıma üzülüyorum gerçekten ilk bilgisayarımı 2005'te aldım bildiğim tüm sitelere, tüm forumlara üye oldum r10'u nasıl kaçırdım bilmiyorum yoksa şuan 10 yıllık üyeliğim ve belki de çok başka hayatı yaşıyordum kader kurbanıyız