Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
-zombi üyelik
Ayrıca R10'u rahat 3 yıldır ayrılmaksızın kullanıyorum. Tatil moduna sokmadan tam gaz devam, beraber büyüdük resmen keratayla