Konu
Forumun bu halini hatırlayan var mı?
18-09-2019, 17:46:46
#5
grknaks
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
etiketteki arkadaş banlı sanırım. sebebi ne acaba
-zombi üyelik
Ayrıca R10'u rahat 3 yıldır ayrılmaksızın kullanıyorum. Tatil moduna sokmadan tam gaz devam, beraber büyüdük resmen keratayla