Grafikerler neden mac kullanır
75
●5.412
- 17-09-2019, 18:12:22Ekran birimi hem matbaaya göre ayarlanabilir olması hemde baskı rengine çok yakın bir renk vermesinden dolayı genellikle grafikerler mac kullanır. Bunun yanı sıra işletim sisteminin diğer oem parçaları ile sağladığı uyumdan dolayı windows tabanlı bir bilgisayara göre daha stabil ve hızlı çalışması da bir etkendir.
- 17-09-2019, 19:22:43Üyeliği durdurulduHangi yazılımcılar, yazılım dalları çok geniştir , ben bu güne kadar Adobe vs platform bağımsız bir tasarımcı grafiker görmedim .EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He dersiniz ekran farkı var , onuda matbaalar düşünsün , ben dijital iş yapıyorum, ayrıca diğer konuda söyledim , yaptığı tasarimin çıktısını tahmin edemeyen zaten uzman değildir
Ben geçen sene Antalya'ya gittim bir bahis sitesi yaptık , bilgisayar koydular önüme , dediler eksik varmı dedim çay küllük. Benmi alçakgönüllüyum acaba - 17-09-2019, 19:30:57Üyeliği durdurulduAbi sen mac al mac harbi canavar windows da neki işlerin çok hızlı gider işini bilenler mac yaparMaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2019, 19:32:43Üyeliği durdurulduHatunda mac Air var , bana ne bileyim tablet gibi geliyor, iş istasyonu gibi durmuyorSarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2019, 20:04:31Üyeliği durdurulduMonster eskiden aldığımız 1.5 TL lik oyuncak silah plastiğinden yapılma hurdadan ibaret.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak ; işletim sistemi kalitenin dışında tercih meselesidir. En basitinden örnek vereyim. İş veren ofisindesiniz program 5 dk da açılıyor işlem anında kasıyor vs ben maaşı yerinde olsa dahi o yavaşlıktan ötürü neden sinir yapıp işten keyif almayayım bu şekilde düşünmek gerekiyor.Konu da işverenim öyle düşünürüm demiştiniz, herkes kendi açısından düşünür. - 17-09-2019, 20:24:43Yazdığınız gerçekten komik olmuş. Fiyat karşılaştırması yapmıyoruz. Performans karşılaştırması yapıyoruz. Aynı özelliklerde 1 adet imac ve 1 adet windows karşılaştırın. O zaman farkı göreceksinizdir. Ayrıca render,grafik vs. işlemlerin her zaman imac en iyisidir.gunayozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle