EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcıların neden mac kullandığını söyleyeyim.
XCode yani iOS vb. işletim sistemlerine sadece Mac ile yazılım geliştirilebiliyor. Windows için XCode yok.
Ayrıca machintosh işletim sisteminde Linux komutları vb. sorunsuz çalıştığı için yazılımcılar da genellikle linux komutlarına aşina olduğundan dolayı daha da avantaj.

Peki tasarımcılar neden Mac kullanır?
Sketch adlı tasarım programı gibi birçok tasarım programı sadece Mac'de var.
Genellikle tasarım camiası Mac kullandığı için tasarım sektöründeki bir çok araç ve gereç Mac için tasarlanmaktadır.
Ayrıca gerçek tasarımcılar için kozmetik çok önemlidir, Mac bilgisayarlar da belli ölçüde kozmetik olarak şıktır, diğer bilgisayarlar gibi kozmetikten uzak değildir.

Ek olarak DJ'ler neden Mac kullanır?
DJ yazılımları da Mac üzerinde artık yoğunlaşıyor, sadece Mac üzerinde olan birçok popüler DJ yazılımı olmaktadır.
Ayrıca Mac bilgisayarlar ses konusunda oldukça başarılıdır. Ses kalitesi diğer PC'lerle kıyaslandığında gerçek anlamda başarılıdır.

He eğer beleşciysen zaten normal PC'lere de hackintosh kurarak iş yaparsın o ayrı. Ama ne kadar stabil olur tartışılır.
Hangi yazılımcılar, yazılım dalları çok geniştir , ben bu güne kadar Adobe vs platform bağımsız bir tasarımcı grafiker görmedim .

He dersiniz ekran farkı var , onuda matbaalar düşünsün , ben dijital iş yapıyorum, ayrıca diğer konuda söyledim , yaptığı tasarimin çıktısını tahmin edemeyen zaten uzman değildir

Ben geçen sene Antalya'ya gittim bir bahis sitesi yaptık , bilgisayar koydular önüme , dediler eksik varmı dedim çay küllük. Benmi alçakgönüllüyum acaba