Bana göre tamamen gösteriş meselesi Mac seçmek onun yerine gidip monster aldım Mac yerine, 😂😂 hala monster! 😂😂
Monster eskiden aldığımız 1.5 TL lik oyuncak silah plastiğinden yapılma hurdadan ibaret.
Ek olarak ; işletim sistemi kalitenin dışında tercih meselesidir. En basitinden örnek vereyim. İş veren ofisindesiniz program 5 dk da açılıyor işlem anında kasıyor vs ben maaşı yerinde olsa dahi o yavaşlıktan ötürü neden sinir yapıp işten keyif almayayım bu şekilde düşünmek gerekiyor.Konu da işverenim öyle düşünürüm demiştiniz, herkes kendi açısından düşünür.