R10 Aşiri Yavaş - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Aşiri Yavaş
17
●
432
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Aşiri Yavaş
1
2
14-09-2019, 23:31:28
#10
Spec1299
baya yavaşladı son 2-3 gündür böyle
14-09-2019, 23:33:13
#11
coder57
ben gibi surekli online olan arkadaslar daha iyi anliyacaktir beni yavaslama bazen tam artis gosterio
14-09-2019, 23:33:18
#12
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arada yavaşlıyor da şuan normal
14-09-2019, 23:40:28
#13
Revilationer
1-2 gün öncesine göre iyi ama yine de yavaş..
14-09-2019, 23:41:50
#14
Webx
Kurumsal PLUS
@
FastPHP
; Bende aşırı yavaş, bazen giremiyorum diye kapatıyorum tekrar girmeyi bekliyorum.
Çalışma var mı ?
14-09-2019, 23:45:03
#15
TolgaDGN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet sık sık yavaşlama oluyor bende de. Bazen 502 veriyor hiç girmiyor, 10 dakika sonra düzeliyor. Bunun için çalışma yapılıyordur büyük ihtimal.
15-09-2019, 01:27:27
#16
mreastblood
Tam ben açmayı düşünüyordum aşırı yavaş hemde arada bir veritabanı hatası veriyor
15-09-2019, 09:56:14
#17
FastPHP
Developer
Selamlar,
Yavaş olmasının temel nedeni ticaret dönen bir platforma zarar vermek isteyen kötü niyetli insanlar.
Bitmek bilmeyen l7 atak geliyor, hızlandırma konusunda çalışma tabii ki var. Yakın zamanda bir çok sorunu çözmüş olacağız.
15-09-2019, 10:10:26
#18
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yavaşlık yok hocam. İsterseniz çerezleri vs temizleyin bir kere de öyle deneyin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler