R10 Aşiri Yavaş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Aşiri Yavaş
17
●
432
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Aşiri Yavaş
1
2
14-09-2019, 23:27:17
#1
coder57
Bendemi boyle herkesde demi ole arkadaslar mobilden giriyorum bazen sayfa 10 20 saniye suruo yuklenmesi ya saldiri alio yada baska sebeb yada bende ole.
14-09-2019, 23:28:15
#2
Hostral
Üyeliği durduruldu
Hayır normal bende.
14-09-2019, 23:28:47
#3
Sigma
Bende de yavaş geçenlerde iyileştirilmeler yapılacağı söylenmişti muhtemelen bir süre böyle ufak tefek yavaşlamalar olabilir
14-09-2019, 23:29:16
#4
instagramer
Üyeliği durduruldu
evet aşırı yavaş bişey yapılması lazim
14-09-2019, 23:29:16
#5
mehmetpekcan
Bende de aynı şekilde baya uzun bekletiyor sayfalar arası
14-09-2019, 23:30:04
#6
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Bende de yavaş
14-09-2019, 23:30:06
#7
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynen az buzda değil ciddi çok yavaş
14-09-2019, 23:30:14
#8
coder57
cok sinir ediyor bazen bildirimlere nerdeyse girmiyor
14-09-2019, 23:30:50
#9
the_jokers
Çok yavaş değil ama 502 veriyor arada
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler