Konu
R10 Aşiri Yavaş
14-09-2019, 23:45:03
#15
TolgaDGN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet sık sık yavaşlama oluyor bende de. Bazen 502 veriyor hiç girmiyor, 10 dakika sonra düzeliyor. Bunun için çalışma yapılıyordur büyük ihtimal.