Konu
R10 Aşiri Yavaş
14-09-2019, 23:41:50
#14
Webx
Kurumsal PLUS
@
FastPHP
; Bende aşırı yavaş, bazen giremiyorum diye kapatıyorum tekrar girmeyi bekliyorum.
Çalışma var mı ?