• 02-09-2019, 17:18:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payoneer to bitcoin yapanlar var hocam
    Herkes komisyon keserse vergili iş kurmakla aynı hesaba geliyorsa, mükelleflik açmak daha iyi.
    En azından devletimize vergi vermiş oluruz.
  • 02-09-2019, 17:20:57
    #11
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes komisyon keserse vergili iş kurmakla aynı hesaba geliyorsa, mükelleflik açmak daha iyi.
    En azından devletimize vergi vermiş oluruz.
    Ödeyeceğiniz vergiden daha az komisyon ödeyeceğiniz kesin %18 kdvsiyle bitmiyorki, gelir vergisiydi, faturasıydı, muhasebecisiydi derken ohooo. Kar edeceğim derken zarara giriyoruz.
  • 02-09-2019, 17:25:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeyeceğiniz vergiden daha az komisyon ödeyeceğiniz kesin %18 kdvsiyle bitmiyorki, gelir vergisiydi, faturasıydı, muhasebecisiydi derken ohooo. Kar edeceğim derken zarara giriyoruz.
    Mükellef olmak zor.
    herşeyi kitabına göre yapsan gelirin yarısı gidiyor.
    Ama herşeye rağmen eğer gelirin yeterli düzeyde ise doğru düzgün muhasebeci bulup mükellef olmak en güzeli.
    Yani ayda 3-5 bin lira gelire şirket kursan zaten adsense işi belli değil paso dalgalı zor iş şirket işi.
  • 02-09-2019, 17:29:15
    #13
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükellef olmak zor.
    herşeyi kitabına göre yapsan gelirin yarısı gidiyor.
    Ama herşeye rağmen eğer gelirin yeterli düzeyde ise doğru düzgün muhasebeci bulup mükellef olmak en güzeli.
    Yani ayda 3-5 bin lira gelire şirket kursan zaten adsense işi belli değil paso dalgalı zor iş şirket işi.
    Burdaki insanların çoğu zaten makale vs. düşük ücretli iş yapıyor. Adam 5 liraya makale yazıyor. Şirket açsa bu işin içerisinden nasıl çıkacak? Vallahi anlam veremiyorum artık.