aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeyeceğiniz vergiden daha az komisyon ödeyeceğiniz kesin %18 kdvsiyle bitmiyorki, gelir vergisiydi, faturasıydı, muhasebecisiydi derken ohooo. Kar edeceğim derken zarara giriyoruz.
Mükellef olmak zor.
herşeyi kitabına göre yapsan gelirin yarısı gidiyor.
Ama herşeye rağmen eğer gelirin yeterli düzeyde ise doğru düzgün muhasebeci bulup mükellef olmak en güzeli.
Yani ayda 3-5 bin lira gelire şirket kursan zaten adsense işi belli değil paso dalgalı zor iş şirket işi.