Mükellef olmak zor.
herşeyi kitabına göre yapsan gelirin yarısı gidiyor.
Ama herşeye rağmen eğer gelirin yeterli düzeyde ise doğru düzgün muhasebeci bulup mükellef olmak en güzeli.
Yani ayda 3-5 bin lira gelire şirket kursan zaten adsense işi belli değil paso dalgalı zor iş şirket işi.
Burdaki insanların çoğu zaten makale vs. düşük ücretli iş yapıyor. Adam 5 liraya makale yazıyor. Şirket açsa bu işin içerisinden nasıl çıkacak? Vallahi anlam veremiyorum artık.