aosmanergen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En azından devletimize vergi vermiş oluruz.
12
●1.432
%18 kdvsiyle bitmiyorki, gelir vergisiydi, faturasıydı, muhasebecisiydi derken ohooo. Kar edeceğim derken zarara giriyoruz.