Herkes komisyon keserse vergili iş kurmakla aynı hesaba geliyorsa, mükelleflik açmak daha iyi.
En azından devletimize vergi vermiş oluruz.
Ödeyeceğiniz vergiden daha az komisyon ödeyeceğiniz kesin

%18 kdvsiyle bitmiyorki, gelir vergisiydi, faturasıydı, muhasebecisiydi derken ohooo. Kar edeceğim derken zarara giriyoruz.