• 31-08-2019, 19:16:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi niyeti suistimal kadın yokmu var , erkeğin burdaki hatası orantısız güç kullanması.Boşandınsa bak yoluna ne öldürüyosun , sevgilinden ayrıldınsa dönüp arkana bakma ne öldürüyorsun.Kapalı kapılar ardında neler yaşandığını kim bilebilirki ikili ilişkiler sırasıyla , ilk önce aşk sevgi yada karşılıksız ise platonikle başlar tutkuya ,sevgiye ve takıntıya dönüşür,sonrada rüyasında bile başka erkekle görse acaba ya dönüşen öfke nöbetleri sürekliliği kin ve patlayan psikoloji..
    Hiç bir kadın ölümü yada şiddeti haketmiyor ne halt ederse etsin .
    Ben hangi mesajımda hak ediyor dedim? Ben yasadan bahsediyorum kardeşim sen konuyu hiç okumamışsın.

    6284 Kanun suistimale açık bi kanundur. Kanun kapsamında, en ufak şikayetle ilgili olarak dahi delil ve belge aranmaksızın erkek aleyhinde kararlar veriliyor. Erkeğin evden uzaklaştırılma süresi de oldukça uzun bir süre. Kadının şikayeti sonrası darp olsun ya da olmasın erkeğin 1 aydan 6 aya kadar evden uzaklaştırılması öngörülüyor. Avrupa’da bu süre en fazla bir hafta dolayındadır çünkü amaç tartışmış olan tarafları teskin etmektir, ayırmak değil.
  • 31-08-2019, 19:18:10
    #11
    Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi niyeti suistimal kadın yokmu var , erkeğin burdaki hatası orantısız güç kullanması.Boşandınsa bak yoluna ne öldürüyosun , sevgilinden ayrıldınsa dönüp arkana bakma ne öldürüyorsun.Kapalı kapılar ardında neler yaşandığını kim bilebilirki ikili ilişkiler sırasıyla , ilk önce aşk sevgi yada karşılıksız ise platonikle başlar tutkuya ,sevgiye ve takıntıya dönüşür,sonrada rüyasında bile başka erkekle görse acaba ya dönüşen öfke nöbetleri sürekliliği kin ve patlayan psikoloji..
    Hiç bir kadın ölümü yada şiddeti haketmiyor ne halt ederse etsin .
    Burdaki insanlar kadın ölümü ve şiddeti hak ediyor demiyor zaten. Yasalardaki boşluktan vs bahsediliyor. Karı-koca arasında en ufak, kayda değer olmayan sözlü tartışma dahi erkeğin evden uzaklaştırılıp, cezaevine gönderilmesine kadar gidiyor. Mesele bu. Buna ekonomik şiddette dahil. Cebinizde Karınıza verebilceğiniz 100 liranız var. Daha fazla veremiyosunuz. Ama karınız ekonomik şiddett adı altında sizi şikayet edebiliyo. Neden daha fazla vermiyo diye.
  • 31-08-2019, 19:18:17
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yanlış anlaşılmasın diye küçüğü büyüğü tüm kadınların 4-5 metre önünde ve ya yanından hızla geçiyorum hatta bir defasında araba çarpıyodu sırf bu davranışım yüzünden yemin ederim paronayak olduk milletçe
  • 31-08-2019, 19:20:10
    #13
    Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hangi mesajımda hak ediyor dedim? Ben yasadan bahsediyorum kardeşim sen konuyu hiç okumamışsın.

    6284 Kanun suistimale açık bi kanundur. Kanun kapsamında, en ufak şikayetle ilgili olarak dahi delil ve belge aranmaksızın erkek aleyhinde kararlar veriliyor. Erkeğin evden uzaklaştırılma süresi de oldukça uzun bir süre. Kadının şikayeti sonrası darp olsun ya da olmasın erkeğin 1 aydan 6 aya kadar evden uzaklaştırılması öngörülüyor. Avrupa’da bu süre en fazla bir hafta dolayındadır çünkü amaç tartışmış olan tarafları teskin etmektir, ayırmak değil.
    Sizi alıntılamadımki genel konuştum.Kesinlikle suistimale açık size katılıyorum.Kadının darp edilmesi önemli değilki zaten korku içinde değilmi kadınlar ,ayrılmaya korkuyorlar birleşmeye korkuyorlar ,ve şuda bir gerçekki medyada çıkan kadın cinayetleri sebebiyle başına gelmesinden korktuğu şey gelmeden şikayetini yapıyor bu bir refleks.