Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi niyeti suistimal kadın yokmu var , erkeğin burdaki hatası orantısız güç kullanması.Boşandınsa bak yoluna ne öldürüyosun , sevgilinden ayrıldınsa dönüp arkana bakma ne öldürüyorsun.Kapalı kapılar ardında neler yaşandığını kim bilebilirki ikili ilişkiler sırasıyla , ilk önce aşk sevgi yada karşılıksız ise platonikle başlar tutkuya ,sevgiye ve takıntıya dönüşür,sonrada rüyasında bile başka erkekle görse acaba ya dönüşen öfke nöbetleri sürekliliği kin ve patlayan psikoloji..
Hiç bir kadın ölümü yada şiddeti haketmiyor ne halt ederse etsin .
Ben hangi mesajımda hak ediyor dedim? Ben yasadan bahsediyorum kardeşim sen konuyu hiç okumamışsın.

6284 Kanun suistimale açık bi kanundur. Kanun kapsamında, en ufak şikayetle ilgili olarak dahi delil ve belge aranmaksızın erkek aleyhinde kararlar veriliyor. Erkeğin evden uzaklaştırılma süresi de oldukça uzun bir süre. Kadının şikayeti sonrası darp olsun ya da olmasın erkeğin 1 aydan 6 aya kadar evden uzaklaştırılması öngörülüyor. Avrupa’da bu süre en fazla bir hafta dolayındadır çünkü amaç tartışmış olan tarafları teskin etmektir, ayırmak değil.