Ben hangi mesajımda hak ediyor dedim? Ben yasadan bahsediyorum kardeşim sen konuyu hiç okumamışsın.
6284 Kanun suistimale açık bi kanundur. Kanun kapsamında, en ufak şikayetle ilgili olarak dahi delil ve belge aranmaksızın erkek aleyhinde kararlar veriliyor. Erkeğin evden uzaklaştırılma süresi de oldukça uzun bir süre. Kadının şikayeti sonrası darp olsun ya da olmasın erkeğin 1 aydan 6 aya kadar evden uzaklaştırılması öngörülüyor. Avrupada bu süre en fazla bir hafta dolayındadır çünkü amaç tartışmış olan tarafları teskin etmektir, ayırmak değil.
Sizi alıntılamadımki genel konuştum.Kesinlikle suistimale açık size katılıyorum.Kadının darp edilmesi önemli değilki zaten korku içinde değilmi kadınlar ,ayrılmaya korkuyorlar birleşmeye korkuyorlar ,ve şuda bir gerçekki medyada çıkan kadın cinayetleri sebebiyle başına gelmesinden korktuğu şey gelmeden şikayetini yapıyor bu bir refleks.