Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi niyeti suistimal kadın yokmu var , erkeğin burdaki hatası orantısız güç kullanması.Boşandınsa bak yoluna ne öldürüyosun , sevgilinden ayrıldınsa dönüp arkana bakma ne öldürüyorsun.Kapalı kapılar ardında neler yaşandığını kim bilebilirki ikili ilişkiler sırasıyla , ilk önce aşk sevgi yada karşılıksız ise platonikle başlar tutkuya ,sevgiye ve takıntıya dönüşür,sonrada rüyasında bile başka erkekle görse acaba ya dönüşen öfke nöbetleri sürekliliği kin ve patlayan psikoloji..
Hiç bir kadın ölümü yada şiddeti haketmiyor ne halt ederse etsin .
Burdaki insanlar kadın ölümü ve şiddeti hak ediyor demiyor zaten. Yasalardaki boşluktan vs bahsediliyor. Karı-koca arasında en ufak, kayda değer olmayan sözlü tartışma dahi erkeğin evden uzaklaştırılıp, cezaevine gönderilmesine kadar gidiyor. Mesele bu. Buna ekonomik şiddette dahil. Cebinizde Karınıza verebilceğiniz 100 liranız var. Daha fazla veremiyosunuz. Ama karınız ekonomik şiddett adı altında sizi şikayet edebiliyo. Neden daha fazla vermiyo diye.