• 26-08-2019, 20:33:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar eşimin ortalama 18 bin kyk borcu var. Şimdilik vadesi geçmiş borcu 5 bin küsür. Bunu bir anda ödeyecek güçte değilim vadesi gelmemiş borçları ödemeye kalksam bu sefer öncekilere yüksek faiz binecek yada hiç ödemeyip yapılandırmanın çıkmasıını mı beklemeliyim? Daha önce yapılandırma yapan kimse varsa yapılandırma olunca faiz kısmı mı siliniyor? Bilgilendirirseniz sevinirim
  • 26-08-2019, 20:37:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yanlış anlama sakın beni. Benimde kız arkadaşımın var kyk ama Allah başkasının borcunu ödetecek duruma sokmasın kimseyi. Ben ödemeyeceğim şahsen. Para sizden mi çıkıyor onuda bilmiyorum.
  • 26-08-2019, 20:38:51
    #3
    ödemeyi en kolay en uygun nasıl yapacağız beni de etiketleyebilir misiniz? 25k borc var
  • 26-08-2019, 20:39:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Odeme gucunuz dahilinde odeme yapmaya calisin hocam benim abimin arabasini bagladilar arac baglaninca pasa pasa odediginden yapilandirma surecine tanik olamadik ama aylik taksit tutarlari yapilandirma oncesi odeme guclugune neden oluyorsa faize takilmadan yapilandirin sahip olduklarinizi kaybetmek var serde. KYK banka isi gibi degil devlet malum alacaginin önüne gececek bi otorite ben bilmiyorum sahsen...
  • 26-08-2019, 20:41:35
    #5
    Kredi alınıp kullanırken öderiz elbet kafasıyla alınıyor sonra yapılandırma, nasıl yırtarım diye bekleniyor sizin geri ödediğiniz krediler başkalarına burs ve kredi olarak dönüyor yavaştan aylık ödemeye başlayın kyk borçlarının ilerde silineceğini falan hiç düşünmeyin faiz yer daha çok sıkıntı çekersiniz
  • 26-08-2019, 20:42:52
    #6
    GiacomoVoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlama sakın beni. Benimde kız arkadaşımın var kyk ama Allah başkasının borcunu ödetecek duruma sokmasın kimseyi. Ben ödemeyeceğim şahsen. Para sizden mi çıkıyor onuda bilmiyorum.
    Hocam, eşim mecbur ben ödüyorum ) Çok nalet bir durum benimde 8k borcum vardı taksitlendirip ödemeye başladım her ay düzenli ödediğim halde hala faiz biniyor. Bir çok kez şikayet etmeme rağmen değişen bir şey yok.
  • 26-08-2019, 20:43:26
    #7
    Valla sonuç ne olursa olsun o borcu tahsil edecekler. Seçim dönemi bazen faiz siliyorlar ama seçime çok var ve silmezlerse o döneme binen faizle araba alırsınız gibime geliyor.
    Ödeyebildiğiniz kadar erken ödeyin, borç borçtur. Gün gelir başınızı yakar, eşinizle aranızı bile bozar.
  • 26-08-2019, 20:52:12
    #8
    Allahtan 8k var benim rakamlari gorunce korktum
  • 26-08-2019, 20:53:35
    #9
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi alınıp kullanırken öderiz elbet kafasıyla alınıyor sonra yapılandırma, nasıl yırtarım diye bekleniyor sizin geri ödediğiniz krediler başkalarına burs ve kredi olarak dönüyor yavaştan aylık ödemeye başlayın kyk borçlarının ilerde silineceğini falan hiç düşünmeyin faiz yer daha çok sıkıntı çekersiniz
    Aynen öyle.