Merhaba arkadaşlar eşimin ortalama 18 bin kyk borcu var. Şimdilik vadesi geçmiş borcu 5 bin küsür. Bunu bir anda ödeyecek güçte değilim vadesi gelmemiş borçları ödemeye kalksam bu sefer öncekilere yüksek faiz binecek yada hiç ödemeyip yapılandırmanın çıkmasıını mı beklemeliyim? Daha önce yapılandırma yapan kimse varsa yapılandırma olunca faiz kısmı mı siliniyor? Bilgilendirirseniz sevinirim