Hocam yanlış anlama sakın beni. Benimde kız arkadaşımın var kyk ama Allah başkasının borcunu ödetecek duruma sokmasın kimseyi. Ben ödemeyeceğim şahsen. Para sizden mi çıkıyor onuda bilmiyorum.
Hocam, eşim mecbur ben ödüyorum

) Çok nalet bir durum benimde 8k borcum vardı taksitlendirip ödemeye başladım her ay düzenli ödediğim halde hala faiz biniyor. Bir çok kez şikayet etmeme rağmen değişen bir şey yok.