Kredi alınıp kullanırken öderiz elbet kafasıyla alınıyor sonra yapılandırma, nasıl yırtarım diye bekleniyor sizin geri ödediğiniz krediler başkalarına burs ve kredi olarak dönüyor yavaştan aylık ödemeye başlayın kyk borçlarının ilerde silineceğini falan hiç düşünmeyin faiz yer daha çok sıkıntı çekersiniz