• 24-08-2019, 18:08:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukala bir şekilde konusmussun herkesle. İnsanlar size yardımcı olmak için oraya birşeyler yazıyor.
    Script istemissiniz ne scripti olduğu belli değil. Wp hızlandırmak için mi script istiyorsun, wp alternatifi mi arıyorsun, soru tam net değil.
    • WP hızlandırmak bir script değil, bir eklentidir. Eklentiler scripte girmez.
    • WP tarzı arıyordum.




    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu biraz kendinde arasan?
    Bende sorun yok.
  • 24-08-2019, 18:09:41
    #11
    Bence sorun şu; genel olarak kitle kendini geliştirmiş insanlardan oluştuğu için sadece kendi seviyelerinde olaylarla ilgileniyorlar. Yeni başlamış ya da orta seviyede olanların problemleri çok basit geliyor ve kendi kendilerine çözebileceklerini düşünerek yeterince araştırmadan kolaya kaçıldığını ve hemen konu açıldığını düşünüyorlar. Bu yüzden pek kimse yardıma yanaşmıyor. Herkes elinden geldiğince yardımcı olsa, ilgilense bir çok problem ortadan kalkar ve yeni insanlar yetişir.
  • 24-08-2019, 18:13:38
    #12
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • WP hızlandırmak bir script değil, bir eklentidir. Eklentiler scripte girmez.
    • WP tarzı arıyordum.






    Bende sorun yok.
    Script programlama diliyle yazılan kod bütünü demektir. Script değil CMS arıyorum şeklinde konu açsanız daha sağlıklı yanıtlar alabilirsiniz.
    O konuda kimse size kötü bir yanıt vermemiş herkes bildiği kadar yardımcı olmak istemiş ama beğenmemişsiniz.
  • 24-08-2019, 18:16:01
    #13
    delamis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sorun şu; genel olarak kitle kendini geliştirmiş insanlardan oluştuğu için sadece kendi seviyelerinde olaylarla ilgileniyorlar. Yeni başlamış ya da orta seviyede olanların problemleri çok basit geliyor ve kendi kendilerine çözebileceklerini düşünerek yeterince araştırmadan kolaya kaçıldığını ve hemen konu açıldığını düşünüyorlar. Bu yüzden pek kimse yardıma yanaşmıyor. Herkes elinden geldiğince yardımcı olsa, ilgilense bir çok problem ortadan kalkar ve yeni insanlar yetişir.
    Bak ben konuyu açmadan önce google'da biraz gezdim ama bulamadım ama bir yerde e107'yi görünce /beta/ olarak kurup açtım ve değiştiğini görünce bir şans daha vereyim dedim ve verdiğim için çok memnunum.

    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script programlama diliyle yazılan kod bütünü demektir. Script değil CMS arıyorum şeklinde konu açsanız daha sağlıklı yanıtlar alabilirsiniz.
    O konuda kimse size kötü bir yanıt vermemiş herkes bildiği kadar yardımcı olmak istemiş ama beğenmemişsiniz.
    Sizde haklısınız.
  • 24-08-2019, 18:17:45
    #14
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esenlikler dilerim, 2 gün önce https://www.r10.net/web-tabanli-uygu...ayetciyim.html açtığım konuya doğru düzgün cevap yazılmadığı için canım sıkıldı ve konuyu kapattım, bende sorunu kendi başıma e107'yi kurarak çözdüm. O sorunu geçelim. R10 kitlesinde büyük bir sorun var, bir konuyu tam okumadan sadece başlığa bakarak yorum yapanlar var. Lütfen bunu yapmayın, önce başlığı sonra konuyu okuyup eğer bilgiliyseniz konuya cevap veriniz. Şimdi iki gün önce ki paylaşımımdaki tatsız olayı yaşamak zorunda kalmazdım.

    Bu forumun bu tür kitleleri hakkında sizler ne düşünüyorsunuz, biraz dertleşelim.
    Merhabalar.

    Maalesef ben sizin hem 2 gün önceki konunuzda hem de şimdi açtığınız konuda tamamen haksız olduğunuzu düşünüyorum.
    Siz önce kendinizi geliştirmelisiniz.
    Öncelikle Konu başlığı atmayı öğrenmeli, daha sonra attığınız başlığa uygun konu içeriğini doğru cümleler ile kurmalısınız.

    Size gelen cevapları inceledim ve hiç birisinde bir problem yok. Sorun sizin üslubunuzda. Başa sarıp iğneyi kendinize doğrultmanızı öneririm.

    Size bu mesajı yazma gereği duydum çünkü ;

    Tüm bunlara rağmen ikinci bir kez hata yapmış ve bu konuyu açmışsınız.
    "Madem çok biliyorsun önce sorununu araştırıp çözseydin de, çözüm odaklı konu açsaydın" diye sorsalar ne diyeceksiniz?
  • 24-08-2019, 18:20:56
    #15
    Hocam konuyu okdum ve gördüm ki her ne kadar saçma alakasız cevap verseler de onlara cevap vermeyip mantıklı cevap yazan kişilere cevap verebilirsiniz. Sizin hatanız herkese cevap vermeye çalışmışsınız ve biraz sinirli cevap verdiğiniz çok açık ortamı germişsiniz.
  • 24-08-2019, 18:20:49
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Maalesef ben sizin hem 2 gün önceki konunuzda hem de şimdi açtığınız konuda tamamen haksız olduğunuzu düşünüyorum.
    Siz önce kendinizi geliştirmelisiniz.
    Öncelikle Konu başlığı atmayı öğrenmeli, daha sonra attığınız başlığa uygun konu içeriğini doğru cümleler ile kurmalısınız.

    Size gelen cevapları inceledim ve hiç birisinde bir problem yok. Sorun sizin üslubunuzda. Başa sarıp iğneyi kendinize doğrultmanızı öneririm.

    Size bu mesajı yazma gereği duydum çünkü ;

    Tüm bunlara rağmen ikinci bir kez hata yapmış ve bu konuyu açmışsınız.
    "Madem çok biliyorsun önce sorununu araştırıp çözseydin de, çözüm odaklı konu açsaydın" diye sorsalar ne diyeceksiniz?
    Hatanın neresinden dönersen kârdır demiş büyüklerimiz. Haklısınız.
  • 24-08-2019, 18:22:18
    #17
    berk3306 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyu okdum ve gördüm ki her ne kadar saçma alakasız cevap verseler de onlara cevap vermeyip mantıklı cevap yazan kişilere cevap verebilirsiniz. Sizin hatanız herkese cevap vermeye çalışmışsınız ve biraz sinirli cevap verdiğiniz çok açık ortamı germişsiniz.
    Hmm... Bu öneri çok hoşuma gitti, teşekkür ederim hocam.
  • 25-08-2019, 01:22:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Valla bende ara sira baltacilari elestiririm fakat resmen yorumlarda kibarca kufretmissiniz. İtici davranişlar en sevmedigim hareketlerdir. Kibarliktan son ana kadar şaşmayin derim