Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Maalesef ben sizin hem 2 gün önceki konunuzda hem de şimdi açtığınız konuda tamamen haksız olduğunuzu düşünüyorum.
Siz önce kendinizi geliştirmelisiniz.
Öncelikle Konu başlığı atmayı öğrenmeli, daha sonra attığınız başlığa uygun konu içeriğini doğru cümleler ile kurmalısınız.

Size gelen cevapları inceledim ve hiç birisinde bir problem yok. Sorun sizin üslubunuzda. Başa sarıp iğneyi kendinize doğrultmanızı öneririm.

Size bu mesajı yazma gereği duydum çünkü ;

Tüm bunlara rağmen ikinci bir kez hata yapmış ve bu konuyu açmışsınız.
"Madem çok biliyorsun önce sorununu araştırıp çözseydin de, çözüm odaklı konu açsaydın" diye sorsalar ne diyeceksiniz?
Hatanın neresinden dönersen kârdır demiş büyüklerimiz. Haklısınız.