Bence sorun şu; genel olarak kitle kendini geliştirmiş insanlardan oluştuğu için sadece kendi seviyelerinde olaylarla ilgileniyorlar. Yeni başlamış ya da orta seviyede olanların problemleri çok basit geliyor ve kendi kendilerine çözebileceklerini düşünerek yeterince araştırmadan kolaya kaçıldığını ve hemen konu açıldığını düşünüyorlar. Bu yüzden pek kimse yardıma yanaşmıyor. Herkes elinden geldiğince yardımcı olsa, ilgilense bir çok problem ortadan kalkar ve yeni insanlar yetişir.