merhaba arkadaşlar forumda bi kategoride arkadaşın birisi gereksizce saydığım kadarı 25'den fazla yorumu var konulara gereksiz yorumlar atıyor bizim iş yaptığımız konular bu arkadaşın yorumları yüzünden arka sayfalara düşüyor 2 admin ile iletişime geçtim isim vermiyeceğim birisi görüldü attı diğeride şikayet edin yorumu demekle yetindi ben şimdi bu arkadaşın 25 den fazla yorumunu nasıl tek tek şikayet edeceğim ? hadi ettim diyelim 1 dakika sınırı var 25 30 dakika işsiz gibi bu gereksiz arkadaşın gereksiz yorumları ile mi uğraşıcam bu durumdan çok rahatsızım 2 moderatörde yardımcı olmadı arkadaş düzgün yorumlar atsa eyvallah diyeceğim attığı yorumlarda konu ile alakasız ismini vermek istemiyorum bu konu ile kim ilgilenirse onla iletişime geçmeyi düşünüyorum lütfen bir forum yetkilisi iletşime geçsin.
teşekkürler...
Gereksiz Onlarca Yorum ?
10
●292
- 24-08-2019, 16:50:39benim dediğim şahıs konu açmıyor açılan 15-20 gün önceki konuları öne çıkarıyor çıkardığına değse eyvallah salak saçma yorumlar bırakıyor birde peş peşe yazıyor 2-3 dakika aralıklarlaTsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce çalıştığım bir insan okullu olduğunu sanmıyorum baya oldu ama vallahi insanı sinir edercesine bir yetkili iletişime geçse atıcam sslerifatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-08-2019, 16:52:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam bana özelden söyleseniz de engellesem o kişiyi valla 20ye yakın üye engelledim bahsettiğiniz gibi boş insanlar görmek istemiyorum ne yazdıklarınıkaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2019, 16:57:15kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde bende bazen mizah amaçlı konu açarım 😂 hatta bu yüzden baya bir tepki topladım zamanında yorumda yaparım 😊 ama hiç bir zaman alakasız yorum yapmadım. Bazıları gerçekten kendilerini ilgilendirmeyen konulara yorum yapıyor. Hatta okumadan yorum yaptığını düşünüyom. - 24-08-2019, 17:13:35hocam engelediğimizde açtığı konuları görüyormuyuzhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(görmüyoruz ise bütün tesbih satan arkadaşları engellicem webbmaster formumu eminönü'mü belli değil) - 24-08-2019, 17:17:26hocam siz engelleyince görmezsiniz fakat ben görmeme gibi sorunum yok arkadaşın attığı gereksiz yorumlar eski konuları öne çıkarıyor rahatsız edici insanların ekmek kazandığı konular varfermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle