benim dediğim şahıs konu açmıyor açılan 15-20 gün önceki konuları öne çıkarıyor çıkardığına değse eyvallah salak saçma yorumlar bırakıyor birde peş peşe yazıyor 2-3 dakika aralıklarla
daha önce çalıştığım bir insan okullu olduğunu sanmıyorum baya oldu ama vallahi insanı sinir edercesine bir yetkili iletişime geçse atıcam ssleri
Normalde bende bazen mizah amaçlı konu açarım 😂 hatta bu yüzden baya bir tepki topladım zamanında yorumda yaparım 😊 ama hiç bir zaman alakasız yorum yapmadım. Bazıları gerçekten kendilerini ilgilendirmeyen konulara yorum yapıyor. Hatta okumadan yorum yaptığını düşünüyom.