son günlerde bu şekilde boş boş yeni konular açan bir arkadaş da çok dikkatimi çekiyor aynı kişimi acaba bilemedim.
benim dediğim şahıs konu açmıyor açılan 15-20 gün önceki konuları öne çıkarıyor çıkardığına değse eyvallah salak saçma yorumlar bırakıyor birde peş peşe yazıyor 2-3 dakika aralıklarla
Az kaldı arkadaşlar son 2 hafta kaldı okullar açılınca öyleleri gidiyor 😂
daha önce çalıştığım bir insan okullu olduğunu sanmıyorum baya oldu ama vallahi insanı sinir edercesine bir yetkili iletişime geçse atıcam ssleri