merhaba arkadaşlar forumda bi kategoride arkadaşın birisi gereksizce saydığım kadarı 25'den fazla yorumu var konulara gereksiz yorumlar atıyor bizim iş yaptığımız konular bu arkadaşın yorumları yüzünden arka sayfalara düşüyor 2 admin ile iletişime geçtim isim vermiyeceğim birisi görüldü attı diğeride şikayet edin yorumu demekle yetindi ben şimdi bu arkadaşın 25 den fazla yorumunu nasıl tek tek şikayet edeceğim ? hadi ettim diyelim 1 dakika sınırı var 25 30 dakika işsiz gibi bu gereksiz arkadaşın gereksiz yorumları ile mi uğraşıcam bu durumdan çok rahatsızım 2 moderatörde yardımcı olmadı arkadaş düzgün yorumlar atsa eyvallah diyeceğim attığı yorumlarda konu ile alakasız ismini vermek istemiyorum bu konu ile kim ilgilenirse onla iletişime geçmeyi düşünüyorum lütfen bir forum yetkilisi iletşime geçsin.
teşekkürler...