• 16-08-2019, 01:24:46
    #10
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbirşey alamazsın öylece kalırsın. saçma ama gerçek
    cevabı bılıyordum ancak arkadasta bılsın dıye bekledım, malesef oyle.Su durumda hıc bır fırma tazmınat odemez, pıyasada olanlar herseyın farkında ıflas veren verene dua edın ıflas verılmesın
  • 16-08-2019, 01:25:47
    #11
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekonomık krızden dolayı firma iflas verirse ne olucak ?
    Firma iflas verirse öncelikli olarak diğer borçları vergiler kıllar tüyler vs en son tazminat haklarına sıra gelirse alırsın. burası tabiri caizse ölme eşşeğim ölme.


    maaşınınız ne kadar geç ödeniyor?
    parça parça aldığınızda, ödenmesi gereken gün ile en son aldığınız parça arası kaç gün var,
    kısacası bir kaç aylık maaş hareketlerini yazarsan daha net cevap verebilirim
  • 16-08-2019, 01:27:24
    #12
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma iflas verirse öncelikli olarak diğer borçları vergiler kıllar tüyler vs en son tazminat haklarına sıra gelirse alırsın. burası tabiri caizse ölme eşşeğim ölme.


    maaşınınız ne kadar geç ödeniyor?
    parça parça aldığınızda, ödenmesi gereken gün ile en son aldığınız parça arası kaç gün var,
    kısacası bir kaç aylık maaş hareketlerini yazarsan daha net cevap verebilirim
    Hocam bu ayın 5 inde yatcakti yatmadı 10 unda yarısı yattı geri kalanı hala yatmadı mesela
  • 16-08-2019, 01:33:21
    #13
    Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
    Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
    Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
    Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
    Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
    Ne kadar gecikme oluyor?
    Her ay oluyormu?
    Ortalaması ne?
    Sözleşmenizde ne yazıyor?
    Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
    Bunlar önemli etken.
  • 16-08-2019, 01:37:09
    #14
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu ayın 5 inde yatcakti yatmadı 10 unda yarısı yattı geri kalanı hala yatmadı mesela
    tekerrür etmesi önemli rol oynuyor, yani 3-5 ay böyle olduysa ve bunu resmi belgelerle ispat edebilecek durumdaysan tazminat alırsın.
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
    Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
    Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
    Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
    Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
    Ne kadar gecikme oluyor?
    Her ay oluyormu?
    Ortalaması ne?
    Sözleşmenizde ne yazıyor?
    Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
    Bunlar önemli etken.
    şartlar yeterli ise evet hop diye tazminat alamasanızda 2-3 yıl sonra muhakkak alacaksınızdır.
  • 16-08-2019, 01:37:56
    #15
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
    Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
    Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
    Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
    Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
    Ne kadar gecikme oluyor?
    Her ay oluyormu?
    Ortalaması ne?
    Sözleşmenizde ne yazıyor?
    Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
    Bunlar önemli etken.

    Hocam Mayıs ve haziran ayı 5 inde yatması gerekirken 15 inde yattı ve temmuz Ağustos ayı ise yarım maaş yattı geri kalanı ise 18 i gibi yattı. Sözleşmeye bakamadım iki aydır çünkü fabrikada kimse yok 4 aydır evdeyim.
  • 16-08-2019, 01:43:35
    #16
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekerrür etmesi önemli rol oynuyor, yani 3-5 ay böyle olduysa ve bunu resmi belgelerle ispat edebilecek durumdaysan tazminat alırsın.


    şartlar yeterli ise evet hop diye tazminat alamasanızda 2-3 yıl sonra muhakkak alacaksınızdır.
    Konu sahibi arkadaşın tazminatı 2-3 yıl sonra yatarsa pek bir işine yaramıyor.
    Bu sebeple yazdım.
  • 16-08-2019, 01:45:27
    #17
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi arkadaşın tazminatı 2-3 yıl sonra yatarsa pek bir işine yaramıyor.
    Bu sebeple yazdım.
    Aynen hocam hiçbir işime yaramıyor
  • 16-08-2019, 01:48:57
    #18
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Mayıs ve haziran ayı 5 inde yatması gerekirken 15 inde yattı ve temmuz Ağustos ayı ise yarım maaş yattı geri kalanı ise 18 i gibi yattı. Sözleşmeye bakamadım iki aydır çünkü fabrikada kimse yok 4 aydır evdeyim.
    İş kanununda 20 gün mucbir sebeplerden dolayı gecikme olabilir diyor kısaca.
    Tabi bu 20 gün kesin diye bir şey yok.
    Sürekli gecikme. Parça parça ödeme işverenin tutumu vs etkiler.
    4 aylık bir dalgalanma var sizde tabi bunun öncesi nasıldı?
    Hepsi etkiler.