iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu ayın 5 inde yatcakti yatmadı 10 unda yarısı yattı geri kalanı hala yatmadı mesela
tekerrür etmesi önemli rol oynuyor, yani 3-5 ay böyle olduysa ve bunu resmi belgelerle ispat edebilecek durumdaysan tazminat alırsın.
Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
Ne kadar gecikme oluyor?
Her ay oluyormu?
Ortalaması ne?
Sözleşmenizde ne yazıyor?
Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
Bunlar önemli etken.
şartlar yeterli ise evet hop diye tazminat alamasanızda 2-3 yıl sonra muhakkak alacaksınızdır.