tatarhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firma düzensiz maaş oderse ?
24
●687
- 16-08-2019, 01:25:47Firma iflas verirse öncelikli olarak diğer borçları vergiler kıllar tüyler vs en son tazminat haklarına sıra gelirse alırsın. burası tabiri caizse ölme eşşeğim ölme.egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maaşınınız ne kadar geç ödeniyor?
parça parça aldığınızda, ödenmesi gereken gün ile en son aldığınız parça arası kaç gün var,
kısacası bir kaç aylık maaş hareketlerini yazarsan daha net cevap verebilirim - 16-08-2019, 01:27:24Hocam bu ayın 5 inde yatcakti yatmadı 10 unda yarısı yattı geri kalanı hala yatmadı meselano_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2019, 01:33:21Hocam diğer konunuza istinaden yazıyorum.
Yanlış anlamayın ancak çırpınıyorsunuz.
Büyük bir firmada (gazete televizyon dergileri ve büyük iş yapan uluslararası firma) ve istanbul bld iştiraklerinden buyuk bir şirkette çalıştım.
Hop diye tazminat alamazsınız. Mahkeme 2 3 yıl sürer.
Her avukata güvenmeyin (patronun karısı ile yatsanız bu yüzden işten çıkarsalar tazminatınızı alırım diyen avukat avucunu yalayarak gitti).
Ne kadar gecikme oluyor?
Her ay oluyormu?
Ortalaması ne?
Sözleşmenizde ne yazıyor?
Yatan yarısı ne olarak yatıyor kalan ne olarak yatıyor?
Bunlar önemli etken. - 16-08-2019, 01:37:09tekerrür etmesi önemli rol oynuyor, yani 3-5 ay böyle olduysa ve bunu resmi belgelerle ispat edebilecek durumdaysan tazminat alırsın.iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şartlar yeterli ise evet hop diye tazminat alamasanızda 2-3 yıl sonra muhakkak alacaksınızdır.Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-08-2019, 01:37:56Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Mayıs ve haziran ayı 5 inde yatması gerekirken 15 inde yattı ve temmuz Ağustos ayı ise yarım maaş yattı geri kalanı ise 18 i gibi yattı. Sözleşmeye bakamadım iki aydır çünkü fabrikada kimse yok 4 aydır evdeyim. - 16-08-2019, 01:43:35Konu sahibi arkadaşın tazminatı 2-3 yıl sonra yatarsa pek bir işine yaramıyor.no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sebeple yazdım. - 16-08-2019, 01:45:27Aynen hocam hiçbir işime yaramıyorSckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2019, 01:48:57İş kanununda 20 gün mucbir sebeplerden dolayı gecikme olabilir diyor kısaca.iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi bu 20 gün kesin diye bir şey yok.
Sürekli gecikme. Parça parça ödeme işverenin tutumu vs etkiler.
4 aylık bir dalgalanma var sizde tabi bunun öncesi nasıldı?
Hepsi etkiler.