• 16-08-2019, 01:05:30
    #1
    Arkadaşlar şuanda çalıştığım firma bazen maaşı geç yatırıyor bazende yarım yatırıyor çıkart dediğimde cikartmiyor tazminatı almak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
  • 16-08-2019, 01:11:13
    #2
    Maaşı sürekli geç almak bir fesih sebebidir. Sözleşmenizde bulunan maddeye bakmak lazım. Bununla ilgili bir koruyucu hüküm var mı diye. Yoksa avukata gidiyorsunuz (mecbur değilsiniz ama bilgi almak faydanıza) sonra noterden bir fesih bildirimi şu şu şu sebeple bu kadar alacağım var diye.
    Sonrası arabulucu, mahkeme...
  • 16-08-2019, 01:14:08
    #3
    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaşı sürekli geç almak bir fesih sebebidir. Sözleşmenizde bulunan maddeye bakmak lazım. Bununla ilgili bir koruyucu hüküm var mı diye. Yoksa avukata gidiyorsunuz (mecbur değilsiniz ama bilgi almak faydanıza) sonra noterden bir fesih bildirimi şu şu şu sebeple bu kadar alacağım var diye.
    Sonrası arabulucu, mahkeme...
    Hocam bu kadar alacagim var derken maaşım mı tazminat mı
  • 16-08-2019, 01:14:23
    #4
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuanda çalıştığım firma bazen maaşı geç yatırıyor bazende yarım yatırıyor çıkart dediğimde cikartmiyor tazminatı almak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
    firma sağlam bir yerse ihtar çek. ihtardan sonra ödemezse arabulucuya verebilirsin. ihtarı çok doğru çekmen lazım tüm haklarını ve isteklerini yaz eksik yazarsan yargıtay kararı var işveren lehine çıktı sonuç. yani işçi kazandı davayı ama ihtarda belirtmediği hakları alamadı. haklı fesih yaparsan maaş alamaman haklı fesih sayılıyor işsizlik maaşı alma hakkında var.
    anlaşamazsanız sonrası davalık olmak zorunda maalesef. firma sağlam mı derken firmanın malı mülkü yoksa sonra icra bile yapamazsın o nedenle söyledim.
    ayrıca 170 hattı da halen çalıştığın için ilgilenir diye biliyorum.
  • 16-08-2019, 01:16:17
    #5
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firma sağlam bir yerse ihtar çek. ihtardan sonra ödemezse arabulucuya verebilirsin. ihtarı çok doğru çekmen lazım tüm haklarını ve isteklerini yaz eksik yazarsan yargıtay kararı var işveren lehine çıktı sonuç. yani işçi kazandı davayı ama ihtarda belirtmediği hakları alamadı. haklı fesih yaparsan maaş alamaman haklı fesih sayılıyor işsizlik maaşı alma hakkında var.
    anlaşamazsanız sonrası davalık olmak zorunda maalesef. firma sağlam mı derken firmanın malı mülkü yoksa sonra icra bile yapamazsın o nedenle söyledim.
    ayrıca 170 hattı da halen çalıştığın için ilgilenir diye biliyorum.
    Hocam firma köklü bir ailenin firması bu ay mesela yarım yattı ihtar çekebilir miyim
  • 16-08-2019, 01:18:16
    #6
    ekonomık krızden dolayı firma iflas verirse ne olucak ?
  • 16-08-2019, 01:20:17
    #7
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekonomık krızden dolayı firma iflas verirse ne olucak ?
    Hocam bana mı sordunuz?
  • 16-08-2019, 01:20:18
    #8
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam firma köklü bir ailenin firması bu ay mesela yarım yattı ihtar çekebilir miyim
    haklı fesih hakkı oluyor. ücretin 20 gün gecikirse.
    detaylar için bu yazıdan araştırma yapabilirsin başka kaynaklardan da.

    http://iskanunu.com/sizin-sorduklari...lari-nelerdir/
  • 16-08-2019, 01:22:01
    #9
    Kurumsal PLUS
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekonomık krızden dolayı firma iflas verirse ne olucak ?
    hiçbirşey alamazsın öylece kalırsın. saçma ama gerçek