Maaşı sürekli geç almak bir fesih sebebidir. Sözleşmenizde bulunan maddeye bakmak lazım. Bununla ilgili bir koruyucu hüküm var mı diye. Yoksa avukata gidiyorsunuz (mecbur değilsiniz ama bilgi almak faydanıza) sonra noterden bir fesih bildirimi şu şu şu sebeple bu kadar alacağım var diye.
Sonrası arabulucu, mahkeme...
Hocam bu kadar alacagim var derken maaşım mı tazminat mı